Неліктен Бразилияда фламенко тек сахнада орындалмайды

Неліктен Бразилияда фламенко тек сахнада орындалмайды - Информатор 1
Share

Музыкалық мәдениет ғасырлар бойы қалыптасып, сан алуан ықпалдарды бойына сіңірген. Әр халық өнерге өз дәстүрін енгізіп, өзге халықтардың қазынасымен тоғыса отырып, ерекше үйлесім тудырады. Бразилия бай музыкалық мұрасымен танымал, онда билік әуендер, этникалық сарындар мен заманауи бағыттар қатар өмір сүреді. Сол көптүрліліктің ішінде Испаниядан жеткен фламенко да бар. Ол тек концерттік сахнамен шектелмей, күнделікті тіршіліктің бөлігіне айналып, жергілікті мәдениетпен үндесіп кетті.

Испандық тамырлар

Фламенко Бразилияға Андалусия мен Канар аралдарынан қоныс аударғандар арқылы келген. Испандықтар өздерімен бірге тілін ғана емес, өмір салтымен біте қайнасқан музыкасын да ала келген. Жаңа ортада әуен африкалық барабандар мен жергілікті үндіс әуездерімен қабысып, тың реңге ие болды.

Бразилияның отарлық тарихы ерекше мәдени кеңістік қалыптастырды. Мұнда түрлі дәстүрлер араласып, әрбір элемент халықтың жүрегінен орын тапты. Сол себепті фламенко жергілікті топырақта жат болып көрінбей, табиғи үйлесім тапты.

Ырғақты қабылдау ерекшелігі

Бразилия халқы ән мен биге деген сүйіспеншілігімен әйгілі. Самба мен босса-нова елдің төлқұжатына айналған жерде фламенконың эмоциялық әсері халықтың мінезіне жақын болды.

  • би қимылының қуаты халықтың темпераментімен үйлесті;
  • әуеннің құштарлығы бразилиялық импровизациямен жарасты;
  • ырғақтық негіз жергілікті музыкалық үлгілерге оңай сіңді;
  • көше өнері дәстүрі жанрды қалалық өмірге енгізді;
  • вокалдық тәсілдер халықтық мұра мен заманауи сахнадан қолдау тапты.

Осы ерекшеліктер фламенконы бөтен құбылыс емес, мәдениетаралық сұхбаттың толыққанды қатысушысы етті.

Фламенконың тұрмыстағы орны

Көптеген бразилиялықтар үшін фламенко тек сахналық өнер болып қалмады. Оны кафелерде, фестивальдерде, тіпті көше бойында да естуге болады. Жанр тұрмыстық мәнге ие болып, достар бас қосқанда немесе мерекелік кештерде кеңінен таралды.

  1. Фламенко әуені отбасылық тойларда жиі шырқалады. Ол ашықтық пен еркіндіктің белгісіне айналып, қонақтарға қуат береді. Гитара үні мен аяқ тықылы ортаға мерекелік рух сыйлайды.
  2. Би өнер мектептерінің бағдарламасына енді. Жасөспірімдер оны самба немесе афро-бразилиялық стильдермен қатар меңгереді. Осылайша жаңа буын фламенконы мәдени әлемнің табиғи бөлігі ретінде қабылдайды.
  3. Көше музыканттары фламенко әуендерін қолдануды әдетке айналдырған. Олар оны ұлттық жанрлармен тоғыстырып, ерекше импровизация жасайды. Бұл стильдің тек классикалық сахнаға байланбай, қалалық ортада өмір сүретінін дәлелдейді.
  4. Бразилиялық топтар өз интерпретациясын ұсынады. Олардың шығармаларында испан гитарасы африкалық барабанмен және заманауи электронды дыбыспен үндеседі. Мұндай тәжірибелер тек осы елге тән ерекше әуен тудырады.

Бұл мысалдар өнердің сахнадан асып, күнделікті өмірдің бөлшегіне айналғанын көрсетеді.

Дәстүрлер тоғысы

Фламенконың жергілікті жанрлармен араласуы ерекше назар аударады. Әншілер мен композиторлар батыл тәжірибе жасап, жаңа стильдер қалыптастырады. Әр дәстүр өзіндік ерекшелігін сақтай отырып, екіншісін байытады.

Концерттерде самба испандық әуендермен тоғысып, босса-нова гитараның нәзік өрнектерімен үндеседі. Мұндай үйлесім бразилиялық мәдениеттің иілгіштігін және өзге ықпалдарға ашықтығын айқын көрсетеді.

Бразилиядағы фламенко енді жай ғана сырттан келген өнер емес. Ол ұлттық әуен мозаикасының тірі бөлігіне айналды. Өткен мен бүгінді жалғап, түрлі халықтың мұрасын бір арнаға тоғыстырды.

Фламенконың Бразилияда естілуі өнердің шекарадан асып, жаңа өмірге ие болатынын дәлелдейді. Ол көшелерде, үйлерде және үлкен сахналарда шырқалып, ықылас пен шынайылықтың белгісіне айналды. Бұл құбылыс дәстүрдің қолайлы ортаға түскенде қайта түлеп, жаңа ұрпақты шабыттандыратынын айғақтайды.

You may also like...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *